Nacházíte se v sekci uživatelské a klientské podpory webů značky WebProduction®.

WebProduction® je značka webů s důrazem na uživatelský prožitek a obchodní výkonnost. 

Podívejte se na úspěšné weby a kampaně digitální agentury intoit. »

WebProduction®
Podpora: 730 175 176   Obchod: 602 812 554
intoit WebProduction®
intoit, s.r.o.
Újezd 15, Malá Strana 150 00 Praha 5
IČ: 290 53 421, DIČ: CZ29053421
Ing. Pavel Šmejkal
jednatel
602 812 554
smejkal@webproduction.cz

Napište nám

Jak zapnout/vypnout automatickou odpověď "Out of office" u našeho hostingu?

1. Přihlášení do rozhraní

2. Přihlaste se do administračního rozhraní na adrese http://admin.webproduction.cz

3. Zadejte přihlašovací jméno, což je název domény, např. example.cz

4. Heslo byste měli obdržet s vytvořením účtu, pokud jej neznáte, požádejte nás o něj přes kontaktní formulář. 

5. Na levé straně okna vidíte tuto nabídku ikon:

1

6. Klikněte na ikonu Poštovní Účty.

7. Objeví se vám seznam emailových adres, které v rámci své webové stránky využíváte. Vyberte email, u kterého chcete automatickou odpověď nastavit a klikněte na něj. 

8. Zobrazí se vám menu ikon, ve kterém kliknete na Autoresponders vlevo dole(na obrázku červeně zakroužkováno).

2

9. Po kliknutí se vám zobrazí nové menu ikon, ve kterém kliknete na ikonu "Add New Autoresponder", vlevo.

10. Vidíte stránku s několika políčky k vyplnění.

11. Zaškrtněte první políčko s názvem "Activate autoresponder" (na obrázku zakroužkováno).

4a

12. Do dalšího políčka vyplňte název automatické odpovědi, například "Mimo kancelář" nebo podobně dle vašeho uvážení.

13. Pokud chcete zprávy s automatickou odpovědí přeposílat např. na váš soukromý mail nebo na mail vašeho kolegy, vyplňte danou emailovou adresu do druhého políčka.

14. V dalším oddíle stránky si můžete nastavit, zda chcete automatickou odpověď přeposílat každému, kdo vám odešle email, nebo jen někomu, jehož emailová adresa obsahuje specifická slova (např. z kanceláře Novák&syn, obsahující koncovku novak@novakasyn.cz do pole vyplníte, že obsahuje slovo "novak").

15. V poli Předmět odpovědi zvolíte, jaký text bude vaše zpráva mít v předmětu, například: "Mimo kancelář - dovolená 1.7.-10.7." či podobně.

16. Do okna Text odpovědi vyplňte text zprávy, např.:
Dobrý den,
od 1.7. do 10.7. 2013 jsem mimo kancelář a bez přístupu k emailu, obraťte se prosím na mého kolegu pana Nováka (email, telefon)
S pozdravem,
František Sedláček

17. Klikněte na Dokončit, vpravo dole. Vaše automatická odpověď je uložena.

18. Pro její zprovoznění klikněte v menu na orázku na ikonu Switch on (na obrázku zakroužkováno). Pro následné vypnutí automatické odpovědi znovu klikněte na stejnou ikonu, tentokrát u ní budete mít název Switch Off (anglicky Vypnout).

3a